FAQ
Doručovanie
Aký je čas doručenia od objednania šachov?
Doručenie trvá spravidla dva pracovné dni od zadania objednávky. Nedoručuje sa počas víkendov alebo sviatkov. Šachy odosielame každý pracovný deň v dopoludňajších hodinách.
Príklad:
Objednané nedeľa > Odoslané pondelok > Doručené streda
Objednané utorok o 14:00 > Odoslané streda > Doručené piatok
Objednané streda o 6:00 > Odoslané streda > Doručené piatok
Ktoré doručovacie služby je možné využiť?
Doručovanie a podmienky dopravý nájdete vždy aktuálne na tejto stránke.
Platba
Aké sú možnosti platby?
Platba kartou; platby sú uskutočnené prostredníctvom platobnej brány GoPay a sú zabezpečené podľa najvyšších bezpečnostných štandardov a všetky prenášané a uložené informácie sú vždy zašifrované.
Dobierka; platba prebehne pri prezatí tovaru od kuriéra alebo na výdajnom mieste.
Čo v prípade, ak sa mi nepodarí online zaplatiť kartou?
Vaša objednávka je zaevidovaná v systéme a zvolené produkty sú pre Vás zarezervované. Na uvedený email v objednávke príde v priebehu 12 hodín informácia o ďalších možnostiach úhrady.
Produkty
Je možné objednať produkty, ktoré sú vypredané?
Produkty, ktoré sú vypredané alebo sa nenachádzajú v sklade nie je možné objednať. Je možnosť nastaviť si na daný produkt funkciu “strážny pes”a pri naskladnení, budete upozornený emailom. Druhá možnosť je vybrať si iný produkt alebo sa poradiť emailom / telefonicky s našimi pracovníkmi.
Ako sú produkty balené pri zasielaní?
Všetky produkty pred odoslaním kontrolujeme, či sú v poriadku. Následne sú starostlivo zabalené, aby nedošlo k ich poškodeniu pri preprave, samovoľnému pohybu v balíku, prípadne k rozbitiu.
Prečo obsahujú niektoré šachy dve dámy (pre bieleho aj čierneho)?
Ide o náhradné dámy, ak by sa počas partie stalo, že si chce jeden z hráčov premeniť pešiaka na ďalšiu dámu.
Sú šachy skladom skladom?
Áno, všetky položky v eshope, ktoré sú označené “skladom”máme skutočne v našom internom sklade. Vieme tak zabezpečiť ich okamžité odoslanie bez ďalšieho čakania.
Kde sú šachy a produkty vyrobené?
Spolupracujeme s viac ako 30timi špecializovanými výrobcami z celého sveta (Taliansko, Srbsko, Poľsko, Česko, Nemecko, Holandsko, Čína, India, Španielsko, Grécko, Nórsko, Veľká Británia).
Odkupujete staršie šachy?
Staršie alebo použité šachy nevykupujeme. Vykupujeme šachové knihy, ktorým dávame druhý život v antikvariáte. Postup nájdete na tejto stránke.
Iné
Aké sú pravidlá šachu?
Pravidlá šachu a rôzne tipy, ako sa v šachu zlepšovať nájdete v naších blogoch, ktoré pravidelne aktualizujeme.
Pravidlá šachu / Ako hrať šach
Ako sa hrá šach
Ako postupovať pri reklamácii tovaru?
Môžu nastať situácie, že šachy prídu napríklad poškodené, zásielka nie je kompletná a podobne. Tieto situácie sa snažíme riešiť vždy čo najrýchlejšie. Práve preto je najlepším spôsobom nás najprv kontaktovať emailom na info@sachovyobchod.sk .
Viac informácií o postupe pri reklamácií nájdete aj na tejto samostatnej stránke.
Môžem dôverovať šachovému obchodu e4e5?
Od roku 2018 sme získali dôveru a spokojnosť desiatok tisíc zákazníkov. Čo o nás napísali nájdete napríklad aj v recenziách na eshope alebo heureke.
Kontakt (zvykneme odpovedať do 24 hodín) info@sachovyobchod.sk